Google i Meta oferują różne narzędzia do targetowania grup odbiorców. Oba systemy mocno różnią się pod względem sposobów, w jaki można dotrzeć do potencjalnych klientów. Poznaj typy grup odbiorców, które można stworzyć na Google, a które są trudniejsze lub wręcz niemożliwe do precyzyjnego odtworzenia w Meta Ads.
Spis treści
ToggleJak widzisz, Google oferuje bardzo unikalne możliwości targetowania reklam w oparciu o intencje użytkowników, kontekst treści, zachowania na YouTube i inne dane z ekosystemu Google. To też czyni go potężnym narzędziem reklamowym w zwiększaniu ilości zamówień. Meta Ads natomiast może być świetnym kompanem w docieraniu szczególnie do nowych odbiorców, którzy znajdują się w początkowej fazie lejka sprzedażowego, na przykład poszukując inspiracji.
W połączeniu z reklamą w Google Ads możemy dotrzeć do całkowicie różnych grup odbiorców (będących na całkowicie innym stopniu znajomości z marką), którzy docelowo, czy to poprzez opinie Google czy poprzez zaangażowanie w Twoją społeczność w social media mogą stać się wiernymi klientami Twojego biznesu.
Prowadzisz swój biznes stacjonarnie? Ten artykuł powstał z myślą właśnie o Tobie! Dziś w 3...
Kiedyś zgłosił się do mnie klient, który od pewnego czasu prowadził już kampanie w Google...
Alicja Gola2024-10-01Chciałabym serdecznie polecić Ewelinę - profesjonalistka z dużą wiedzą, zaangażowaniem i indywidualnym podejściem. Dzięki jej wsparciu moje projekty są teraz dopracowane i skuteczne. Bardzo doceniam jej cierpliwość, kreatywność i szybki kontakt. Zdecydowanie polecam!Anna Dębska2022-02-17Najlepsza specjalistka z jaką pracowałam w tym temacie 👍👍👍. Bardzo rzetelna, zaangażowana i cierpliwa szczególnie jak ktoś nie do końca rozumie temat. Bardzo polecam współpracę z p. Ewelina 🙂Trapper2021-10-19Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z p.Eweliną. Zmiany, które wprowadziła w naszej kampanii Google Ads przyniosły efekty.Cezary Rutka2021-05-18Dopiero zaczynałem przygodę z Gooogle Ads i mnóstwo rzeczy było dla mnie niejasnych. Po udzieleniu dostępu do konta Google Ads Pani Ewelina szybko poustawiała wszystko zgodnie z moimi oczekiwaniami dorzucając od siebie kilka sztuczek które bardzo korzystnie wpłynęły na efektywność kosztową kampanii. To była dobra współpraca. Dziękuję :)Mateusz Rayzacher2021-03-15Ewelina to prawdziwy ekspert w swojej branży. Jej wiedza i profesjonalizm są na najwyższym poziomie. Z uporem i determinacją dąży do celu, którym jest sukces a jej sukces marketingowy przekłada się zawsze na wysokie zyski klienta co niniejszym potwierdzam i za wszystko dziękuję. Gorąco polecam!Anna Rayzacher2021-03-15Od lat współpracujemy z większymi i mniejszymi agencjami, które pozycjonują strony naszych Klientów. Nigdzie jednak nie doświadczyliśmy faktycznej opieki nad kampanią oraz poczucia, że firmie naprawdę zależy na sukcesie firmy. Ewelina wykazała się ogromną wiedzą, doświadczeniem, włożyła mnóstwo pracy oraz cierpliwości aby jak najlepiej skonfigurować kampanię. Osiągnęła fantastyczne efekty, dzięki czemu każdego dnia przybywają nam nowi klienci 👍👌 Zdecydowanie polecam każdej niezdecydowanej firmie 😊Tomasz Marciński2021-03-08PolecamKasper Kalfas2021-01-20Ewelina z chęcią pomogła mi doradzić w mojej taktyce marketingowej dot. branży fotowoltaicznej. Sprzedała mi wiele trików, które na pewno pomogą mi w biznesie online ;)Aleksandra Marcinkowska2020-11-25Miałam przyjemność pracować z Panią Eweliną i jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy. Pani Ewelina wykonała swoją pracę bardzo dobrze, w krótkim czasie. Wzięła pod uwagę wszystkie moje uwagi i była bardzo pomocna w tworzeniu Google Ads. Stały kontakt z Panią Eweliną i jej dostępność pozwoliła na dopracowanie każdego szczegółu, a wykonana przez nią praca przeszła moje oczekiwania. Bardzo polecam współpracę z Panią Eweliną.